Kannanotto tietekniikan tulevaisuudesta Aalto-yliopistossa

18.9.2018

Hyvät jäsenet

Ammattiainekerho Linkki ry on pidemmän aikaa seurannut sivusta tietekniikan tilaa Aalto-yliopistossa. Nyt on kuitenkin tullut hetki astua esiin ja vaatia toimia Insinööritieteiden korkeakoululta, jotta infrastruktuurin opetuksen alasajo saadaan pysäytettyä. Liitteenä on kannanottomme asiaan.

Voit osallistua Linkin kannanottoon lähettämällä viestiä yhdistyksen hallitukselle osoitteeseen linkki-hall@list.ayy.fi ja lisäämme sinut mukaan tukijalistaamme. Kirjoitathan viestiisi nimen ja mahdollisen tittelin minkä haluat listaan. Keräämme nimiä 12.10.2018 saakka jonka jälkeen toimitamme kannanoton dekaanille ja Insinööritieteiden korkeakoulun johdolle.

Terveisin
Iiro Vainikainen
Ammattiainekerho Linkki ry

Kannanotto suomeksi

Dear members

Ammattiainekerho Linkki has for a while been following from the sidelines the situation of highway engineering at Aalto University. We have now decided to step in and demand action from the School of Engineering in order to stop the current trend of continuously downscaling the infrastructure branch. Attached you can find our statement on the issue.

You can participate in Linkki’s statement by sending an e-mail to the board in address linkki-hall@list.ayy.fi and we will add you on our list of supporters. Please write in the e-mail your name and possible title you want attached to the list. We gather names until 12th of October and after that we will deliver the statement to the dean and management of School of Engineering.

Best regards,
Iiro Vainikainen